Zajednička sjednica Senata i Savjeta

Na Rektoratu Sveučilišta u Rijeci održana je 2. zajednička sjednica Senata i Savjeta Sveučilišta u Rijeci na temu Izrade nove Strategije Sveučilišta u Rijeci za razdoblje 2021. – 2025. 

Koncept, ciljeve i pokazatelje Strategije Sveučilišta u Rijeci 2021. – 2025. predstavila je rektorica prof. dr. sc. Snježana Prijić-Samaržija, nakon čega je svoj osvrt na Strategiju dao predsjednik Savjeta Sveučilišta u Rijeci Mladen Pejković.

Na sustav rangiranja i institucijska straživanja osvrnule su se prorektorica za informatizaciju i organizaciju prof. dr. sc. Senka Maćešić te prorektorica za studije, studente i osiguravanje kvalitete prof. dr. sc. Marta Žuvić.

Moderator zajedničke sjednice bio je pomoćnik rektorice za strategiju i ljudske resurse prof. dr. sc. Zoran Sušanj.

Kontinuitet Strategije je je da i dalje vjerujemo u strateško planiranje i upravljanje te nastavljamo misliju i viziju.

Misija

Mi provodimo znanstvena, umjetnička i razvojna istraživanja, na njima utemeljeno preddiplomsko, diplomsko, poslijediplomsko i cjeloživotno obrazovanje te pokrećemo društveni i gospodarski regionalni razvoj. U svom radu vrednujemo institucijsku autonomiju i odgovornost, akademsku slobodu, pravičnost i integritet. Oslanjajući se na europske vrijednosti, nastojimo biti kreativni i inovativni, njegujemo izvrsnost, društvenu odgovornost, različitost, pluralizam i uključivost te brinemo za kvalitetu života građana i dobrobit zajednice.

Vizija

Želimo biti međunarodno prepoznati kao otvoreno, inkluzivno i moderno europsko sveučilište koje širi granice znanja  i postavlja nove standarde u obrazovanju s ciljem intelektualnog, društvenog i osobnog razvoja studenata na dobrobit regije, države i svijeta. Stoga nastojimo biti bolji u sva naša četiri strateška područja: u učenju i poučavanju, istraživanju, transferu znanja i regionalnoj uključenosti te internacionalizaciji.

Novost u predstavljenom prijedlogu Strategiji je naglasak na novim eu politikama sveučilišta treće generacije – transfer znanja, regionalni utjecaj i internacionalizacija. Kraće je strateško razdoblje – pet umjesto sedam godina, te je reduciran broj pokazatelja, od dosadašnjih 106 nova Strategija ima 20 indikatora.

Naše pokazatelje smo pokušali uskladiti s pokazateljima iz sustava rangiranja kao i pokazateljima iz programskih ugovora. Strategija uvažava i neovisno unaprjeđenje vrijednosti, kvalitete i razvoja kroz institucijska istraživanja i politike.

Skip to content